Bubbels-zwemschool

Zwemles voor iedereen!

Bent u op zoek naar een fijne en goede zwemles, dan  bent u hier op het goede adres. Helaas is inschrijven  niet meer mogelijk. Na 20 jaar ga ik geleidelijk aan afbouwen.

Leszwemmen voor kinderen

Voor ons zijn de kernwoorden:

Veiligheid, Vertrouwen, Plezier, Aandacht en Duidelijkheid

Wij bieden zwemlessen aan voor het diploma A, B en C. Het Zwem ABC is ontwikkeld om niet alleen zwemvaardigheden aan te leren en te verbeteren. Ieder diploma heeft zijn eigen specifieke kenmerken, waarmee de zwemvaardigheid en de zwemslagen aangeleerd of verbeterd worden. Het halen van het Zwem ABC raden wij dan ook zeker aan, zodat uw kind zich in een waterrijke omgeving en onder verschillende omstandigheden kan redden.

De eisen voor het diploma A             De eisen voor het diploma B        De eisen voor het diploma C

Goed en leuk leren zwemmen. Bij ons staan de kinderen centraal.

Vanaf 4 jaar mogen de kinderen starten bij ons. Sommigen zullen nog wel moeite hebben om de concentratie op te brengen. U kent uw eigen kind het beste, denkt u dat uw kind het aankan, dan kunnen wij uw kind plaatsen. Wanneerblijkt na een kwartaal dat het echt niet lukt, dan zullen wij in overleg met u gaan. Wij kunnen uw kind dan weer terugplaatsen op de wachtlijst en een paar maanden later opnieuw plaatsen.

Bubbels-zwemschool

•  kleine groepen
  •  vaste instructeur (s)
  •  goed en veilig leren zwemmen
  • Aangename watertemperatuur
  •  we zwemmen in diep water, wij hebben daar de geschikte drijfmiddelen voor
  •  Wij bieden ook zwemles voor bijzondere kinderen

Wij verzorgen zwemlessen op twee  locaties.

Op zaterdagmiddag en zondagmorgen zwemmen wij in Wijk aan Zee

Op woensdagmiddag, donderdagmiddag en vrijdagmiddag zwemmen wij in Zandvoort

Wij zwemmen diploma's van onderstaande organisaties:

Heeft u een bijzonder kind, wilt u dat het ook leert omgaan met water, vraag om informatie. Inmiddels is er ook voor deze kinderen een lange wachtlijst ontstaan!

Inmiddels heb ik ruime ervaring in het geven van zwemonderwijs aan kinderen met een bijzondere eigenschap (bijv. ADHD, ASS, motorische beperkingen, visuele beperkingen, auditieve beperkingen, syndroom van Down etc en hun behoefte aan die speciale aandacht en begeleiding in het zwemonderwijs. Ook deze kinderen kunnen meer plezier aan zwemmen beleven en het is goed voor hun zelfvertrouwen en zelfredzaamheid.

Afhankelijk van de wens van de ouders en het kind kan dit leiden tot een zwemdiploma. Het kan echter wel voorkomen dat wij na een aantal lessen, het advies geven te stoppen, omdat bijv. het zwembad te groot is. Het zwembad in Wijk aan Zee is niet geschikt voor privé-les, hier is soms wel de mogelijkheid om te lessen in een superklein groepje. (momenteel, februari 2022, zitten ook deze groepjes vol)

Wilt u meer informatie, mail dan naar info@bubbels-zwemschool.nl